Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

събота, 18 август 2012 г.

Нектар от нектарини и круши




Здравейте мили блогъри и мои почитатели!
Появявам се за малко да не ме забравите ,че и вие много ми липсвате , но още малко да се раздвижа ,и ще се върна .
Днес направих нектар от нектарини и круши ,защото имах доста и започнаха да се развалят.
Та това спретнах за бърза консумация.





Продуктите са на око
нектарини -измити обелени и изчистени от костилките
круши- също обелени и изчистени
захар на вкус аз не обичам много да ми е сладко когато е натурален сока.
Вие си преценете като разбъркате захарта и опитате на вкус.




Та така плодовете се слагат в тенджера заливаме ги с вода да се покрият един пръст над плодовете да е.
Сложете захарта на вкус и включете котлона да заври.
Ври около 5 мин.Бъркайте за да се разтопи захарта.
Опитайте на сладост как е и ако иска захар добавете, ако ви е сладко водица прибавете.
Така оставете да поизстине, пасирайте с пасатор плодовете и налейте в шишета .
 Дръжте в хладилник.
Страхотен ,ароматен и витаминозен нектар.
Ако искате за зимата да затворите в шишета или буркани, трябва да се сварят 15 мин. за капачка.








Много благодаря на хората които ми пишат на лични и ми благодарят за направени мои рецепти.
Радвам се че съм била полезна за някого и още повече ,че сте оценили моите ястия.
Така ме зареждат такива коментари ,че няма начин, как да не споделя и с вас няколко от тях .

bouquet*************************
Зиче, мила, огромни благодарности за твоята авторска рецепта за пита.
  Страхоооотна стана! 

Спазих всичко точно, както си го написала, дори я оформих по абсолютно същия начин, само щипката сода забравих  Embarassed, но бързах, че се прибрах доста късно от работа. Страшно ми допада спестяването на едното втасване. Всички сме очаровани от рецептата ти! Още веднъж: Благодарим ти!  bouquet  bouquet  bouquet


*************************
Зиче,здравейте,исках да изкажа огромните си благодарности за вашите невероятни рецепти,открих ви вчера,докато търсих рецепта за кюфтенца с доматен сос,а днес направих баничка със сирене,страхотна стана,никога до сега не е ставала толкова хубава,ще я нося на свекито,щото тя обича мойта си баница,нооо сега ще остане възхитена,БЛАГОДАРЯ,ЧЕ ВИ ИМА!!! smile3501
*************************
Здравеите госрожо!Аз съм Ваша почитателка.Незная по какъв начин да се обърна към Вас за да не Ви обидя.Баба съм и цял живот готвя на семейството си.От скоро се научих да включвам компютара -не много усрешно.Следя и разглеждам и правя някой ваши рецерти и винаги стават от хубави по хувави.
Благодаря Ви че толкова достъпно красиво описвате рецептите че те винаги стават/тестените са изключителни/Внуците ми са доволни се закачат с мен/баба пак е била на компа при Зиче/Благодаря Ви много ми е приятно да следя и приготвям рецептите.
Искам да Ви поздравя и пожелая весели щасливи празници!

*************************

НЕ  цитирам имена умишлено ,защото има хора които ще се възползват ОТНОВО , за да опорочат всичките тези коментари , както не веднъж са го правили.
Все едно, не и се сърдя ,да е жива и здрава!




21 коментара:

  1. Зиче, мила, много се радвам да те видя! Желая ти бързичко да се оправиш, определено липсваш!
    Много хубаво предложение, колко обичах като малка да пия нектар! За моя радост синът ми също обича, затова може и аз да се опитам да направя нещо, много ти благодаря за рецептата!
    Целувки и до скоро!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мимче, нектара стана страхотен ,много ароматен и почти го изпихме.:)
      Студен е невероятен.
      Детенце със сигурност ще го хареса.
      Целувки и от мен мила!

      Изтриване
  2. Много свеж нектар,Зиче! А коментарите са напълно заслужени!Скорошно завръщане, чакаме те!

    ОтговорИзтриване
  3. Привет, Зиче!!! Тези коментари са много мили, но ти напълно заслужаваш всяка мила дума! Ти си прекрасна! И ние всички много те обичкаме!:) Надявам се, да се оправяш бързо!!! Нектарчето е супер! Поздрави, Зиче, прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, какви мили думи само ,и аз много ви обичам миличките ми!
      Силни прегръдки и от мен!

      Изтриване
  4. Бързо възстановяване ти желая! Нектарът е чудесен! С удоволствие бих си отпила :)Коментарите са много мили - още много доволни почитатели ти желая!
    Поздрави от мен и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елти, сърдечни благодарности мила за пожеланията и милият коментар.
      Прекрасен неделен ден!

      Изтриване
  5. Зиченцеее,
    и аз благодаря че те има;)!
    Радвам се, че пак си тук , макар и за малко, но все отнякъде трябва да се почне;) Ще се оправиш и пак ще ни засипеш с невероятните си гозбички. Нектарът ти е страхотен, а и снимките само похвала след похвала мога да редя;)
    Прегръдки и чакаме те скоро!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, мила такава си сладурка :) Благодаря ти миличка за милите думи стоплиха ми душата.
      Целувки*)

      Изтриване
  6. Джиткай, джиткай, сега ти е време :)))
    Нектарчето ще го пробвам, щото имам едно диване, което много не си пада по тези плодове в натурален вид, но под формата на сок ще му харесат.

    Хубави летни дни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Федорче ,със сигурност малкото диваненце не ядящо плодове ще го хареса.Спомняш ли си оня нектар купешкият ,в бирените бутилки? Стана по хубав от него.
      Прегръщам те мила!

      Изтриване
  7. Зиче, страхотно нектарче, наздраве, бъди здрава и се оправяй по-бързо, че няма кой да публикува толкова често като теб рецепти тайни на гостби омайни....

    ОтговорИзтриване
  8. Eх,как бих си пийнала няколко чашки от този нектар-направо е вълшебен.Толково много обичам круши.А ти вече си почти готова за нови творения-не се плаши,мила!Приятна вечер и много целувки за теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ЖИВЕ,ела мила да те черпя и да си по хортуваме.:)
      За готовото не съм ,оказа се че не е шега работа ама ще се оправя.
      Целувки и от мен!

      Изтриване
  9. Обичам теееееееее...дори нищо да не готвиш, с печени киселици да ни черпиш, пак ще те обичам, зщото това е много силна позитивна енергия!
    Нектарчето е супер!
    Прегръщам те и те целувам силно и... прави физиотерапия на ръката, замесвай, раздвижвай:)))
    Хубав ден маме*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце и аз те обичам мило мое момичеееее...
      Има малко за издокусоряване още ,днес ми предписаха лекарства и мазила та ще изчака месенето още малко.:)
      Иначе си правя упражнения които са ми позволени че деликатна работа били тези сухожилия.
      Както съм натрупала енергия от едномесечното бездействие като се оправя и Господ не може да ме спре:))))))
      В събота и неделя ще сме на село на хижите и там ще разпускаме тъй че като ида нагоре и ще ми мине знам си аз.:)
      Сърдечни прегръдки и целувки миличка от мамчето!!!*)*)

      Изтриване
  10. Чудно е нектарчето, Зиче!
    Надявам се бързо да се възстановиш и да започнеш да готвиш активно :))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти Ели надявам се и аз вече да се включа активно ,че много ми липсвате всички!

      Изтриване
  11. Страхотен нектар! Със сигурност ще ми хареса:)

    ОтговорИзтриване