Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

вторник, 28 август 2012 г.

БАНИЦА С ГАЗИРАНА ВОДА




Бяхме на кръщене и ни поднесоха тази баница и много ни хареса.
Стара рецепта е знам ,но аз не съм я правила та попитах за рецептата и ето направих я веднага , така както ми я продиктуваха.



Продукти 
1 пакет -кори Фамилия
 1 малка газирана вода от 500мл.
 200-300 гр.-сирене
 1 масло -малко 125гр
100мл.-олио
 5- яйца




ПРИГОТВЯНЕ 
Намазних леко тавата.
Започнах да редя корите, първо сложих три броя като ги нагъвах.
 Наръсих със натрошено сирене.
 Сложих две кори пак нагънати и наръсих сирене.
Така докато свършат корите.
 Нарязах баницата с нож на квадрати.
Маслото и олиото загрях докато се разтопи маслото.
 Половината от мазнината разтворих с половината газирана вода.
Полях нарязаната баница и разклатих тавата да попие в корите.
Яйцата разбих с останалото масло и другата половинка газирана вода ако сиренето ви е изкиснато добавете и солчица..
 Полях и тази смес отгоре и корите плувнаха в сместа.
Разклатих пак хубаво и сложих във фурната като я настроих на 190 градуса.
 Пекох до готовност.

 Става невероятно пухкава ,въздушна и безумно вкусна.


И малко снимки от х.Момчил юнак  над моето родно място ,където бяхме  събота и неделя.
Това всичкото пиене се изпи :)










40 коментара:

  1. Много бухнала и вкусна изглежда баничката! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина много ни хареса и не знам как съм пропуснала до сега да не я направя?:)

      Изтриване
  2. Страхотна баничка, с красив златист цвят! Снимките от планината са чудесни, лъхащи на свежест и мирис на борова гора! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, наистина че мирише на бор и смола райско кътче е там.
      Благодаря за коментара!

      Изтриване
  3. Баницата е страхотна-поне така изглежда от снимките.И пиене и музика и природа-кой като вас.А снимките ти са великолепни -стана си фотографка един път!
    Хубав ден,Зиче-целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До 3 часа стояхме отвън и играхме хора ръченица и пяхме.Там поне няма кой да ти прави проблеми ,че се веселиш.:)
      Хубав и прохладен ден и на тебе миличка.Целувам те!

      Изтриване
  4. Много апетитна, Зиче! баба ми я правеше така:) Снимките са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  5. Леле, мамеее, как ме развълнува с тези родопски кадри!
    Докосна ми душицата и ми стана едно леко и хубаво!
    Обичам те, нали си знаеш родопско чедо!
    Баницата може да е по стара рецепта, но излязла от твоите ръце е станала невероятна!
    Целувам те силно и се радвам, че сте разпуснали душичките по родопски*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце а аз се разтопих направо както не бях ходила цяла година си го изкарах на планината с акордеон ,песни, хора и ръченици.
      И аз те обичам и ще се радвам ако заедно посетим това чудно място.
      Благодаря ти за милите думи моето момиче ...ЦЕЛУВАМ ТЕ!

      Изтриване
  6. Тази баница досущ същата я прави и сестра ми. Онзи ден ядохме такава и толкова ни хареса, че сега отивам да я правя. Газираната вода отлежава от няколко дни,но и след твоите снимки няма начин да не я направя още сега.
    А разходката ви е била страхотна. Чудно място с красива природа, много атрактивна пейка и фонтанче. Пиенето няма как да не свърши при толкова компания и веселба. Сега пък аз ти завидях за хубавия уикенд с приятели.
    Сърдечни поздрави и бързам, че съм нощна смяна, а ще се вечеря баница :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. НИНЧЕ,ама е страхотна баничката нали???
      Взаимно си завидяхме днес май но дано си разменим разходките.
      Лека работа мила дано смяната ти протече леко.
      Прегръщам те!

      Изтриване
  7. Благодаря ви за баницата и за споделените снимки.

    ОтговорИзтриване
  8. Зиче и баничката и местенцето са супер вдъхновяващи;) така обичам такива неща.... прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
  9. ее Здравче,това ми е любимата баница,години наред правех само нея,винаги става страхотна!
    Снимките са разкош!Красота!
    прегръщам те мила!

    ОтговорИзтриване
  10. Мека, пухкава - страхотно изглежда тази баница ! Стара рецепта, но щом не се забравя и продължава да се прави, значи има защо :)
    А от показаната природа съм очарована!
    Лек и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Баницата е наистинан страхотна, аз я знам с швепс портокал, предполагам се получава същия ефект! А ти си майсторка! Много красиви и релаксиращи снимки от планината! Благодаря за чудесното настроение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети и аз благодаря за прекрасният коментар.
      Хубав и невероятен ден!

      Изтриване
  12. Зиче, напълни ми душичката с тези снимки! Вчера се върнах от тези краища и все още си мисля за там... Тази чешмичка-имаше подобна на Пампорово. Зиче, баницата ми е любима, правя я по различен начин, но общо взето идеята е същата. Ще я пробвам и по твоята рецепта! Поздрави от мен, радвам се, че сте се забавлявали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, там и казваха Къпана баница ама на мен не ми се стори ,че е онази рецепта та си я преименувах така.
      Аз много харесвам баници и тази определено вече е в любими.
      Щом си била на планина няма начин да не ти напълня душичката.По нашият край има много чешми и тези от дървени стволове са голяма атракция там.
      Вие щом на Пампорово сте ходили, що не идете и на тези хижи ,близо са ,и там е още по хубаво и релаксиращо?
      Прегръдки!

      Изтриване
  13. Здравейте,казвам се Албена и съм ви голям фен.Следя всяка ваша рецепта мойте адмирации за всичко.Но не можах да устоя на прекрасните снимки на нашата уникална природа много обичам да се разхождам из планината сякаш си в друг свят.Прекрасен уикенд с уважение Албена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Албенце, много ви благодаря за милите думи и се радвам ,че ви харесва това което ви предлагам.

      Изтриване
  14. Страхотна баница и прекрасни снимки! :)

    Честит празник!

    ОтговорИзтриване
  15. Баницата е страхотна и мястото е супер.Къде се намира това място?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Миглена! Мястото се намира над с.Момчиловци- Смолянско ,това е х.Момчил юнак.

      Изтриване
  16. Привет, Зиче!
    Чудесна рецепта си представила. Рових, рових в Google резултатите, без да зная каква точно баница искам да направя и като попаднах на твоята рецепта, бях сигурна, че търсех точно нея :)
    Благодаря ти за споделянето, още сега ще я врътна :) Слънчев ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Креми радвам се ,че си се спряла на тази баница ,защото съм сигурна ,че ще ви хареса!

      Изтриване
  17. ЧЕРПАК С МЕРАК: БАНИЦА С ГАЗИРАНА ВОДА
    Здравей Здравка-Зиче
    Попаднах случайно на твоите рецепти и понеже
    много ми допаднаха снимките, реших да направя
    баницата. Спазих абсолютно точно всичко, но...
    Резултатът беше добър, но се получи мно-ого
    мазна баница!! Може би трябва да се избере само
    1-я вид мазнина, или олиото или маслото?!...
    И относно t-рата за печене, на 190 градуса е слабо,
    според мен!
    Аз я пекох 40-50мин. - отначало на 190градуса,
    но след 10-на мин. увеличих на 220градуса, като
    сложих тавата направо в фурната, без решетка!
    Опече се равномерно, но плуваше в мазнина, дори
    беше образувала локвичка под тавата!
    Ще направя тези дни нов опит с 1/2 мазнина и
    ще споделя! Харесах и идеята за панираните
    тиквички! Благодаря! Хубава събота и неделя!
    Поздрави: Мария :) :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Мариявлади...въпрос на вкус е явно аз рецептата както са ми я дали така я правя постоянно и на нас ни харесва така. Вие може да не слагате олиото например .... и ще ви се получи по ваш вкус.Колкото до температурата на печене всякоя фурна е различна ,вашата на тези градуси пече перфектно ...вие си знаете фурната и печете баницата както ще е добре на вашата . Споделете когато направите с по малко мазнина дали ви е харесала. Хубави почивни дни!

      Изтриване
  18. Днес случайно попаднах на вашите рецепти.Във възторг съм от рецептите за хляба. От два месеца сме на хляб от хлебопекарна, нищо че я имаме от 10 години.Ще пробвам и вашите и ще споделя резултата. А относно баницата с газирана вода бях яла такава, но в къщи винаги съм я заливала със смес от яйца и кисело мляко.Преди два дни започнах баница и се оказа, че нямам кисело мляко-тогава се сетих, че мога да го заменя с газирана вода- наистина стана разкошна. Даже се бях уплашила, когато се напълни с вода тавата.Вече никакво кисело мляко за заливка- обещавам. А за хляба ще се похваля в най-скоро време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам ,че ви е харесала рецептата и на нас ни е любима.:)
      Ще чакам да се похвалите и със хляба ,но ви съветвам печете си хляба във фурната ,не в хлебопекарната.

      Изтриване
  19. Баницата не е лоша,но мазнината и идва в повече,поне за нас е така. Стана много мазна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не знам баница да не е мазна ?Въпрос на вкус ,пък и е поправимо просто намалявате мазнината.
      Успех!

      Изтриване
  20. Blagodarj Vi ot sarze za rezeptata.Stana razkoschna:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря за доверието и се радвам ,че ви е харесала!

      Изтриване