Последователи

ТЪРСИ РЕЦЕПТИ В БЛОГА!

неделя, 14 май 2017 г.

Благодаря за подкрепата мили приятели!



Ето ги наградите,......
В категория ,"Гозбите на баба" спечелих наградата на журито и на публиката.
Във втората категория ,"Топло от фурната" ,отново печеля с вашите гласове, мили приятели!
СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ НА ОРГАНИЗАТОРИТЕ ,ИЛИАН И ИВО,
НА ВСИЧКИ СПОНСОРИ които ни зарадваха с невероятни подаръци.
Безкрайно, благодаря и на всички които гласувахте за мен и блога ми.
Направихте ме безкрайно щастлива ,и още по амбициозна да ви предлагам рецепти, простички, бързи и много ,много вкусни.

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ!

6 коментара:

  1. Честити, Зиче! Продължавай да радваш окото с твоите гозби! Радвам се, че те познавам и на живо:)
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти миличка,и аз се радвам,че се познаваме!
      Прегръдки!

      Изтриване
  2. Здравче,
    честито от сърце.Продължавай в същия дух !
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления и от мен, Зиче!
    Достойни отличия - страхотна си,
    и още много вдъхновение за нови кулинарни изкушения!
    Голяма прегръдка за теб!

    ОтговорИзтриване